Hotel Simulator 2024




BU OYUN HAKKINDA

"Şıklığın İmparatorluğu'na hoş geldiniz", kendi otel imparatorluğunuzu inşa etme ve yönetme şansı sunan sürükleyici bir otel simülasyon oyunu. Mütevazı bir pansiyondan beş yıldızlı lüks bir tesise kadar, nihai otelci olma yolculuğunuz burada başlar.

Bu oyunda, otelinizin her yönünü inşa etme ve tasarlama fırsatına sahip olacaksınız. Her türlü misafiri çekecek mükemmel ortamı yaratmak için çeşitli oda türleri, restoranlar, boş zaman tesisleri ve dekorasyonlardan seçim yapın; bütçe odaklı seyahatçilerden yüksek bahisli VIP'lere kadar.

Ancak oteli inşa etmek sadece ilk adımdır. Personel işe almalı ve yönetmeli, rekabetçi fiyatlandırma stratejileri belirlemeli, misafir memnuniyetini korumalı ve çeşitli zorluklar ve olaylarla başa çıkmalısınız. Finansları, misafir ihtiyaçlarını, personel moralini ve otel itibarını dengelemek, stratejik karar verme yeteneklerinizi test edecektir.

Ana Özellikler:
Dinamik Yapı Sistemi: Hayalinizdeki oteli sıfırdan tasarlayın ve inşa edin.
Personel Yönetimi: Ekibinizi işe alın, eğitin ve yönetin, misafirlerinize en iyi hizmeti sunmalarını sağlayın.
Misafir AI: Çeşitli misafirlerin benzersiz ihtiyaçlarına hizmet edin. Memnuniyetleri, otelinizin itibarı ve geliri üzerinde doğrudan etkiye sahip olacak.
Ekonomik Simülasyon: Fiyatlandırma stratejilerinizi belirleyin ve otelinizin finanslarını yönetin, sürdürülebilir büyümeyi sağlayın.
Etkinlik Zorlukları: Sorun çözme yeteneklerinizi test edecek çeşitli etkinlikler ve zorluklarla karşı karşıya kalın.
"Şıklığın İmparatorluğu", strateji, yönetim ve yaratıcılığın büyüleyici bir karışımını sunar. İster deneyimli bir zengin ister simülasyon oyunlarına yeni başlamış olun, "Şıklığın İmparatorluğu", sizi bağlayacak etkileyici bir deneyim sunar.

Peki, Şıklığın İmparatorluğu'nu inşa etmeye hazır mısınız? Otel yönetimi dünyasına yolculuğunuzu bugün rezerve edin!

SİSTEM GEREKSİNİMLERİ

MİNİMUM

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • İşletim Sistemi: Windows 10 64 bit
  • İşlemci: Intel i3 İşlemci
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: Nvidia GeForce GTX960+
  • Depolama: 5 GB kullanılabilir alan

ÖNERİLEN

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • İşletim Sistemi: Windows 10 64 bit
  • İşlemci: Intel i7 İşlemci/Ryzen 1700+
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: Nvidia GeForce GTX 660 2GB
  • Depolama: 5 GB kullanılabilir alan

MİNİMUM

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • İşletim Sistemi: Mac OS 12.1
  • İşlemci: i5 8259U 2.3 GHz
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: GTX 775M, 2 GB , AMD Radeon 555, 2 GB, Intel Iris Plus 655

ÖNERİLEN

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • İşletim Sistemi: Mac OS 12.1
  • İşlemci: i5 3.4 Ghz
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: Radeon Pro 570
  • Depolama: 6 GB kullanılabilir alan

MİNİMUM

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • Depolama: 6 GB kullanılabilir alan

ÖNERİLEN

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • İşletim Sistemi: Ubuntu 20.04/Steam OS
  • İşlemci: Intel Core i5 6600 or AMD Ryzen 1600x
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: NVIDIA Geforce GTX 1060, 3 GB (Legacy: NVIDIA Geforce GTX 780, 4GB) or AMD RX 580, 4 GB (Legacy: AMD R9 290X, 4GB )
  • Depolama: 6 GB kullanılabilir alan
  • Ses Kartı: 6 GB available space
  • İlave Notlar: DirectX Sürüm 11, 64 bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
* Steam istemcisi, 1 Ocak 2024'ten itibaren yalnızca Windows 10 ve üstünü destekleyecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder