Computer Repair Shop




BU OYUN HAKKINDA



Onarım için gelen bilgisayarlardaki sorunları belirleyin ve giderin. İsterseniz kaliteli parçaları berbat parçalarla değiştirin.
Bozuk parçaları onarın ve bir bilgisayarda birleştirin. Sonra satışa çıkarın ve müşterilerle pazarlık yapın. Yapabilirseniz onları kandırın.



Virüsler geliştirin ve kazandığınız parayla bilgisayarlara virüs bulaştırın. Robot savaşlarına katılın ve kendi robotunuzu geliştirin.

Müşterilerin bilgisayarlarını hackleyin ve banka bilgilerini öğrenin. Parayı çalın ve geride hiçbir iz bırakmayın.



Gizemli web sitelerini araştırın ve son derece tehlikeli bölgeleri keşfedin.

YETİŞKİN İÇERİK AÇIKLAMASI

Geliştiriciler içeriği şu şekilde tarif ediyorlar:
Oyunda bir gece kulübü bulunmaktadır.
Bu kulüpte özel dans gösterisi izleyebilirsiniz ancak çıplaklık yoktur.
Silahlı, silahsız kavga,
Yukarıdakilerin hiçbiri aşırı veya rahatsız edici bir şekilde gösterilmiyor.

SİSTEM GEREKSİNİMLERİ

MİNİMUM

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • İşletim Sistemi: Windows 7
  • İşlemci: 2 GHz Çift Çekirdekli CPU
  • Bellek: 4 GB RAM
  • Ekran Kartı: Intel HD Graphics 4000 veya daha iyisi
  • Depolama: 8 GB kullanılabilir alan

ÖNERİLEN

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • İşletim Sistemi: Windows 10
  • İşlemci: 2 GHz Çift Çekirdekli CPU
  • Bellek: 6 GB RAM
  • Ekran Kartı: Geforce GTX 970/Radeon RX470 veya daha iyisi
  • Depolama: 8 GB kullanılabilir alan

MİNİMUM

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • İşletim Sistemi: Mac OS 12.1
  • İşlemci: i5 8259U 2.3 GHz
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: GTX 775M, 2 GB , AMD Radeon 555, 2 GB, Intel Iris Plus 655

ÖNERİLEN

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • İşletim Sistemi: Mac OS 12.1
  • İşlemci: i5 3.4 Ghz
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: Radeon Pro 570
  • Depolama: 6 GB kullanılabilir alan

MİNİMUM

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • Depolama: 6 GB kullanılabilir alan

ÖNERİLEN

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • İşletim Sistemi: Ubuntu 20.04/Steam OS
  • İşlemci: Intel Core i5 6600 or AMD Ryzen 1600x
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: NVIDIA Geforce GTX 1060, 3 GB (Legacy: NVIDIA Geforce GTX 780, 4GB) or AMD RX 580, 4 GB (Legacy: AMD R9 290X, 4GB )
  • Depolama: 6 GB kullanılabilir alan
  • Ses Kartı: 6 GB available space
  • İlave Notlar: DirectX Sürüm 11, 64 bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
* Steam istemcisi, 1 Ocak 2024'ten itibaren yalnızca Windows 10 ve üstünü destekleyecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder