Dealer Simulator




BU OYUN HAKKINDA

Dealer Simulator, depo yönetimine dair gerçekçi bir deneyim sunuyor. Kendi depo işinizi kurun, malları akıllıca taşıyın ve iş dünyasında depo yönetiminin inceliklerini öğrenin. Dealer Simulator ile işinizi büyütmeye başlayın ve depo dünyasının uzmanı olun!



Satın aldığınız depolardaki ürünlerinizi dikkatlice araştırıp inceleyin. Gözden kaçan değerli ürünler olmasın aman dikkat!



Aracınızın arka bagajını mümkün olduğunca dikkatlice ürünlerinizle doldurun.



Aracınızla ürünleri dikkatlice taşıyarak dükkanınıza götürün.
Bozuk olan ürünlerinizi tamir ettirin. İnternet üzerinden fiyatları araştırıp satışa koyun.
Ürünlerinizi almaya gelecek olan müşterileri bekleyin.



5'ten fazla sürülebilir araç seçeneği ile her türden eşyayı taşıyabilirsiniz.

Dükkânınızı tamamen sizin kontrolünüzde yönetin. Dükkan iç tasarımı, dükkân konumu, müşteri sayısı ve çok daha fazlası.
İkinci el dükkânının yöneticisi olarak, pazarlık becerilerinizi sergileyin ve ticarette ustalaşın!

SİSTEM GEREKSİNİMLERİ

MİNİMUM

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • İşletim Sistemi: Windows (64-bit)
  • İşlemci: İntel Core i5 3.0 GHz
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: Nvidia Geforce GTX 1050ti 4 GB
  • DirectX: Sürüm 11
  • Depolama: 10 GB kullanılabilir alan

ÖNERİLEN

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • İşletim Sistemi: Windows (64-bit)
  • İşlemci: İntel Core i7 3.5 GHz
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: Nvidia Geforce GTX 1660ti 6 GB
  • DirectX: Sürüm 11
  • Depolama: 10 GB kullanılabilir alan

MİNİMUM

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • İşletim Sistemi: Mac OS 12.1
  • İşlemci: i5 8259U 2.3 GHz
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: GTX 775M, 2 GB , AMD Radeon 555, 2 GB, Intel Iris Plus 655

ÖNERİLEN

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • İşletim Sistemi: Mac OS 12.1
  • İşlemci: i5 3.4 Ghz
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: Radeon Pro 570
  • Depolama: 6 GB kullanılabilir alan

MİNİMUM

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • Depolama: 6 GB kullanılabilir alan

ÖNERİLEN

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • İşletim Sistemi: Ubuntu 20.04/Steam OS
  • İşlemci: Intel Core i5 6600 or AMD Ryzen 1600x
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: NVIDIA Geforce GTX 1060, 3 GB (Legacy: NVIDIA Geforce GTX 780, 4GB) or AMD RX 580, 4 GB (Legacy: AMD R9 290X, 4GB )
  • Depolama: 6 GB kullanılabilir alan
  • Ses Kartı: 6 GB available space
  • İlave Notlar: DirectX Sürüm 11, 64 bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder