the Crew Motorfest




BU OYUN HAKKINDA

Oyunu beş saatliğine ücretsiz deneyimleyin!

Motofest biletinizi kapın, yeteneklerinizi sergileyin ve araba kültürünün sunduğu en heyecan verici sürüş deneyimini yaşayın!

ARABA KÜLTÜRÜ COŞKUSUNU TÜM YÖNLERİYLE YAŞAYIN


Oynama listelerini keşfedin ve aralarında American muscle, Japon tarzı sokak yarışları ve geçmişteki efsanevi araçların da bulunduğu en heyecanlı araba kültürü evrenlerine sizi çekecek temalı seferlere dalın!

EN EFSANEVİ ARABALARI TOPLAYIN


Tüm sürüş mücadelelerinde uzmanlaşın ve koleksiyonunuzu bugüne dek üretilen en efsanevi araçlarla doldurun. Özel yarış modu ile arabalarınızı özelleştirin ve kendi tarzınızı yansıtın.

HAYAT DOLU BİR HAWAII AÇIK DÜNYASINI KEŞFE ÇIKIN


The Crew Motorfest, Dünya üzerindeki en nefes kesici mekânlardan birinde, Hawaii'nin O'ahu adasında yola koyuluyor. Capcanlı Honolulu şehrinde son sürat sokak yarışlarına katılın, bir yanardağın külle kaplı eteklerinde engebeli arazi becerilerinizi teste tabi tutun ve mükemmel dönüşlerinizle pistlerdeki virajların hâkimi olun.

ADRENALİN DOLU ETKİNLİKLERDE REKABET EDİN


Grand Race'te tüm araçlarda ustalaşın ve 28 sürücüyü geride bırakarak yarışı birinci tamamlayın. Sekiz ekibin zafer için kıyasıya yarıştığı Demolition Royale ile kaosun elçisi olun. Liderlik tablolarına hükmetmek için mücadeleleri tamamlayacağınız Summit Clash'te yerinizi alın!

SİSTEM GEREKSİNİMLERİ

MİNİMUM

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • İşletim Sistemi: Windows 10 (yalnızca 64 bit)
  • İşlemci: Intel Core i5-4460, AMD Ryzen5 1400
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB veya AMD Radeon RX 480 8GB
  • Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı
  • Depolama: 40 GB kullanılabilir alan

ÖNERİLEN

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • İşletim Sistemi: Windows 10 (yalnızca 64 bit)
  • İşlemci: NVIDIA GeForce RTX 2060 6GB veya AMD Radeon RX 5700XT 8GB
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: NVIDIA GeForce RTX 2060 6GB veya AMD Radeon RX 5700XT 8GB
  • Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı
  • Depolama: 40 GB kullanılabilir alan

MİNİMUM

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • İşletim Sistemi: Mac OS 12.1
  • İşlemci: i5 8259U 2.3 GHz
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: GTX 775M, 2 GB , AMD Radeon 555, 2 GB, Intel Iris Plus 655

ÖNERİLEN

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • İşletim Sistemi: Mac OS 12.1
  • İşlemci: i5 3.4 Ghz
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: Radeon Pro 570
  • Depolama: 6 GB kullanılabilir alan

MİNİMUM

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • Depolama: 6 GB kullanılabilir alan

ÖNERİLEN

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • İşletim Sistemi: Ubuntu 20.04/Steam OS
  • İşlemci: Intel Core i5 6600 or AMD Ryzen 1600x
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: NVIDIA Geforce GTX 1060, 3 GB (Legacy: NVIDIA Geforce GTX 780, 4GB) or AMD RX 580, 4 GB (Legacy: AMD R9 290X, 4GB )
  • Depolama: 6 GB kullanılabilir alan
  • Ses Kartı: 6 GB available space
  • İlave Notlar: DirectX Sürüm 11, 64 bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir

© 2023 Ubisoft Eğlence. Her hakkı saklıdır. Mürettebat, Ubisoft ve Ubisoft logosu, Ubisoft Entertainment'ın ABD ve/veya diğer ülkelerdeki tescilli veya tescilsiz ticari markalarıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder