Killer Instinct




BU OYUN HAKKINDA

Katil İçgüdünüzü keşfedin! Efsanevi dövüş oyunu serisi Steam'e geliyor!

Efsanevi dövüş serisi, üst düzey aksiyon, vahşi bir savaşçı kadrosu, hareketli reaktif müzik ve CCC-COMBO BREAKERS ile geri döndü!!! Her biri akıcı animasyonlar, benzersiz savaş taktikleri ve büyüleyici özel saldırılarla nihai savaşçılarınızı seçin. Rakibiniz sizi kırmak ve savaşın gidişatını değiştirmek için açıklıklar ararken devasa komboları rafa kaldırmak için açık uçlu kombo sistemini kullanın. Çevrimiçi olun ve dünyanın her yerinden oyunculara karşı yarışın ya da kapsamlı eğitimler ve akıllı AI savaşçılarıyla savaş becerilerinizde ustalaşın.

ÖZELLİKLER
• Retro Kostümler ve Aksesuarlar da dahil olmak üzere tonlarca özelleştirme seçeneğiyle güçlü savaşçılardan oluşan geniş bir kadro.
• Dinamik sahne ortamlarına sahip 20 Etap.
• Ödüllü ses
• Rekabetçi çevrimiçi maçlar.
• Dövüş tarzınıza uygun benzersiz, dengeli karakterler.
• Becerilerinizi Dereceli Liglerde çevrimiçi olarak test edin.
• Sinematik Öykü Modu.
• Kapsamlı Dojo öğreticisi, Killer Instinct için tüm temel mekanikleri öğretir.
• Bir yapay zeka savaşçısı eğitin ve arkadaşlarınıza Shadow Lab'de eşzamansız maçlarda meydan okuyun.

STEAM ÖZELLİKLERİ
• Çevrimiçi çok oyunculu. İlk maçınızdan önce otomatik olarak gerçekleştirilen Performans Derecelendirme testine dikkat edin.
• Steam Başarımları

EK PC ÖZELLİKLERİ
• Desteklenen ek çevre birimleri: Windows uyumlu klavye, Windows için Xbox One Denetleyicisi, Windows için Xbox 360 Denetleyicisi ve Xbox 360 Fight Sticks.

SİSTEM GEREKSİNİMLERİ

MİNİMUM

  • İşletim Sistemi: Windows 7
  • İşlemci: Intel Core i5-750 @ 2.67 GHz or AMD Phenom II X4 965 @ 3.4 GHz
  • Bellek: 4 GB RAM
  • Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 480 or AMD Radeon HD 5850
  • DirectX: Sürüm 11
  • Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı
  • Depolama: 48 GB kullanılabilir alan

ÖNERİLEN

  • İşletim Sistemi: Windows 10
  • İşlemci: Intel Core i5-4670K @ 3.4GHz or AMD FX-4300 @ 3.8 GHz
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 670 or AMD Radeon HD 7950
  • DirectX: Sürüm 11
  • Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı
  • Depolama: 48 GB kullanılabilir alan

MİNİMUM

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • İşletim Sistemi: Mac OS 12.1
  • İşlemci: i5 8259U 2.3 GHz
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: GTX 775M, 2 GB , AMD Radeon 555, 2 GB, Intel Iris Plus 655

ÖNERİLEN

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • İşletim Sistemi: Mac OS 12.1
  • İşlemci: i5 3.4 Ghz
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: Radeon Pro 570
  • Depolama: 6 GB kullanılabilir alan

MİNİMUM

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • Depolama: 6 GB kullanılabilir alan

ÖNERİLEN

  • 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • İşletim Sistemi: Ubuntu 20.04/Steam OS
  • İşlemci: Intel Core i5 6600 or AMD Ryzen 1600x
  • Bellek: 8 GB RAM
  • Ekran Kartı: NVIDIA Geforce GTX 1060, 3 GB (Legacy: NVIDIA Geforce GTX 780, 4GB) or AMD RX 580, 4 GB (Legacy: AMD R9 290X, 4GB )
  • Depolama: 6 GB kullanılabilir alan
  • Ses Kartı: 6 GB available space
  • İlave Notlar: DirectX Sürüm 11, 64 bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir

© 2017 Microsoft. All rights reserved

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder